Senzational! Nu o sa iti vina sa crezi ce vrea sa faca Facebook!

Ar trebui sa ne asteptam ca astfel de titluri sa dispara in curand din feed-ul nostru de Facebook, ca urmare a deciziei luata de companie de a dezvolta un algoritm care sa detecteze si sa declanseze postarile de tip „momeala”, de cele mai multe ori o reclama mascata sau o stire ce foloseste titluri exagerate sau inselatoare, fara nicio legatura cu continutul articolului, pentru a atrage cat mai mult trafic.

O stire care a circulat de curand in spatiul online mentioneaza ca oamenii de stiinta pot confirma faptul ca ziua s-a micsorat de la 24 de ore la 16. Iar acest lucru justifica senzatia ca timpul trece atat de repede si nevoia noastra de a face mai totul intr-un ritm alert.

Ajungem sa ne dam seama ca timpul este insuficient pentru lista mare de to do asa ca ne vedem nevoiti sa reprioritizam taskurile si sa amanam pentru a doua zi ceea ce ar fi fost mai bine sa fie facut astazi.  Feedback-ul este exact parte din aceasta categorie, a lucrurilor care trebuie facute in timp util, insa, din ce in ce mai des, migreaza din lista de ,,to do” inspre lista ,,to postpone”.

Zilele trecute am avut placerea sa citesc un material scris de Dana Oancea despre viciul profesional numit AVE – un articol ce trage un semnal de alarma in legatura cu viteza, sau mai curand ”lipsa de viteza”, cu care se misca industria de relatii publice in ceea ce priveste componenta ce-i poate da valoare si un boost la capitolul ”perceptie” – evaluarea.

”Provocarile cu care se confrunta industria de PR ajung inevitabil la practica evaluarii care avanseaza greoi si nesatisfacator.” Asa incepe articolul de pe pr-romania.ro. Sunt total de acord. Si spun asta avand in minte concluziile adunate la finalizarea studiilor de specialitate si pe la inceputul carierei in PR.